Tio gånger jorden och tillbaka igen, så mycket saknar jag dig!



Igår var det helt år sedan du försvann från oss. Jag har inte fattat den än, det har nog ingen heller. Har i allafall varit vid dig igår för att visa att jag saknar så mycket. Sätt upp blommor & lagt en sten jag gjort själv. Ingen värld är samma värld när inte du finns här, men på något sätt är du vid oss, hela tiden. Förra året var inget bra år, då du försvann och inte kom till baka. Men jag önskar dig allt gott och hoppas du och din fina pappa har det bra där uppe. Tio gånger jorden och tillbaka igen, så mycket saknar & älskar jag dig! <3


Kommentarer
Postat av: Thea

TioMILJONER gånger jorden runt och tillbaka igen!:( Älskar dig Otilia Jimmisdotter <3

2011-07-30 @ 19:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0