Vädret leker med oss!

Plöstligt blev det regn från sol! Har inte uppdaterat så mycket den senaste tiden, men jag har faktist sommarlov! Thea och jag var nere vid sjön igår och badade i ungefär 2 timmar eller nåt. Underbart! Hmm, men verkar det ha tystnat ner med solen. I natt åskade det och regnade. Men,men.. Idag har jag varit på MKU igen, ska nog klippa av byxorna jag köpte på loppisen. Just det Emma & Lisa frågade vart loppisen var, den var min kompis mamma som hade den i tre dagar men nu finns den inte kvar. Annars ska jag inte göra nåt speciellt, tror inte jag ska ringa till nån.. eller kanske ?


random bild från förra året som jag nyss redigerade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0