IMORGON ÄR DET SOMMARLOV!

Imorgon är det skolavslutning! Åhh så skönt det ska bli med sommarlov! Det kommer troligtvis regna under veckan, men då ska jag sova ut ordentligt! Moa och jag ska ta med oss våra kameror och fota klasskamraterna och klassrummet imorgon. Vi kommer splitras när vi börjar 6an! En del i klassen har jag gått med sedan förskolan, det är jobbigt att skiljas..
Men sånt är livet, men jag kommer ju träffa dom ändå! Alla femmorna ska också ha en crazyday imorgon för 4orna och 3orna. Moa och jag ska ha "grazy" - iga kläder då!

Fotade förut lite bokeh, kan visa nåra bilder imorgon och bilder från avslutningen också!
Har inte visat min klänning än för er, men den får ni se imorgon, men jag kan visa lite hur jag ska se ut i facet!


 
Tror det får se ut så här om jag INTE misslyckas med det andra ögat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0