Skolresa imorgon!

Våran klass och två andra femmor ska till Faluns koppargruva imorgon. Kommer bli rätt roligt men hoppas jag inte blir illamående i bussen. Hatar att åka buss och bil. Sedan kommer vi åka till Macdonald och sedan eller något åka till Borlänges framtidsmuseeum . Tror det hette det. Sedan efter det måste jag skynda mig till teater för då är det uppvising.

Idag i skolan har vi haft en musikal. Haha! Alla skrattade åt mig och allt. Nåra vet vad jag gjorde men tänker inte skriva för det kan vara "sårande"eller men jag tänker inte berätta det. Bibblibabbliboom.. Nu ska jag snart gå och lägga mig ska ju upp till skolredan imorgon vetja!


Kommentarer
Postat av: emma

JAG VILL SE MUSIKALEN! :D XD

2011-06-08 @ 21:07:21
URL: http://emmalj.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0