Söndag

Idag är det en sådan här bra söndag, man slipper tänka på att man ska upp till skolan imorgon.Det blev Moa idag som jag sa. Tog det mest lungt och var ute och hoppade studsmatta. Imorgon ska jag på Teater/Dans på MKU. Dom har något slags sommarläger där i två veckor, Men man sover inte över!
Mitt rum är snart färdigt hos mamma nu. Mamma har sagt att om jag tar någon fin bild på tillexempel mig eller något annat så ska jag få en tavla! Hmm ? Vad tycker ni, har ni sett någon bild i bloggen eller ge förslag vad jag kan ha för bild! Nej, nu måste jag snart gå och lägga mig, ska ju upp imorgon!


Kommentarer
Postat av: anniealicia

vi måste va någon dag du, är du på lägret en hel dag eller är det bara ett litet tag? :)

/Annie G

2011-06-21 @ 10:56:25
URL: http://www.anniealicia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0